مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 16:002020-08-10اقتصادي

انتقاد وزیر اقتصاد از نفتی ها/ وزارت نفت آماده عرضه «دارا دوم» نبود


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی علت لغو شدن عرضه صندوق دارا دوم در بورس را خواست وزیر اقتصاد برای لغو آن عنوان کرد و سازمان خصوصی سازی دلیل آن را عدم همکاری وزارت نفت در تاسیس صندوق مربط اعلام کرد، - انتقاد وزیر اقتصاد از نفتی ها/ وزارت نفت آماده عرضه دارا دوم نبود وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سهام پالایشی ها که قرار بود در دارادوم عرضه شود، به علت آماده نبودن دستگاه ذیربط (وزارت نفت) به صورت بلوکی یا شناور عرضه خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، در حالی که شرکت پالایش و پخش فرآورده های نفتی علت لغو شدن عرضه صندوق دارا دوم در بورس را خواست وزیر اقتصاد برای لغو آن عنوان کرد و سازمان خصوصی سازی دلیل آن را عدم همکاری وزارت نفت در تاسیس صندوق مربط اعلام کرد، دژپسند هم علت عدم عرضه دارادوم با موضوع پالایشی را آماده نبودن دستگاه ذیربط عنوان کرد.

وزیر امور اقتصادی و دارایی گفت: سهام پالایشی ها که قرار بود در دارادوم عرضه شود، به علت آماده نبودن دستگاه ذیربط (وزارت نفت) به صورت بلوکی یا شناور عرضه خواهد شد.

فرهاد دژپسند در حاشیه اختتامیه مسابقه آثار کوتاه رادیویی، کار و تولید در پاسخ به این سوال که چرا سازمان خصوصی سازی عرضه دارادوم را منتفی اعلام کرده است؟ ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتقاد وزیر اقتصاد از نفتی ها/ وزارت نفت آماده عرضه «دارا دوم» نبود

انتقاد وزیر اقتصاد از نفتی ها/ وزارت نفت آماده عرضه «دارا دوم» نبود