مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 14:052020-08-10اجتماعي

حذف 17 مدرسه کانکسی در استان اصفهان با اجرای طرح آجر به آجر


مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان از حذف مدارس کانکسی در اولین گام از پویش ملی آجر به آجر در استان خبر داد و گفت: حال حاضر 17 مدرسه کانکسی در استان داریم که با هدف گذاری انجام شده تا پایان سال 99 کلیه این مدارس کانکسی جمع آوری می شوند.

- ایسنا/اصفهان مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس اصفهان از حذف مدارس کانکسی در اولین گام از پویش ملی آجر به آجر در استان خبر داد و گفت: حال حاضر 17 مدرسه کانکسی در استان داریم که با هدف گذاری انجام شده تا پایان سال 99 کلیه این مدارس کانکسی جمع آوری می شوند.

سیدمهدی میربد در نشستی با خبرنگاران که عصر امروز (دوشنبه_20 مردادماه) برگزار شد، با اشاره به شکل گیری هسته اصلی مجمع خیرین مدرسه ساز کشور از 22 سال پیش در کشور و استان اصفهان، اظهار کرد: هدف از شکل گیری این مجمع این بود که خیران به مدرسه سازی کمک کنند و شروع این حرکت با تعداد اندکی از خیران آغاز شد ولی نشان دادن نیازها باعث افزایش مشارکت مردمی شد.

وی با اشاره به اینکه اعتبارات دولتی ما هر سال کفاف ساخت و نوسازی و تجهیز مدارس را نمی دهد، گفت: نیازهای استان گسترده و متعدد است، از سوی دیگر به علت تعدد پروژه ها در سطح استان و تعدد خیرانی که در مدرسه سازی شرکت می کنند تاکنون کمتر فرصت داشته ایم مدرسه سازی را به صورت یک فرهنگ عمومی بین مردم معرفی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حذف 17 مدرسه کانکسی در استان اصفهان با اجرای طرح آجر به آجر

حذف 17 مدرسه کانکسی در استان اصفهان با اجرای طرح آجر به آجر