مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 10:102020-08-10اقتصادي

هزینه بیمارستان بیماران کرونایی به عهده کیست؟


به گفته معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در تهران، درمان بیماران کرونا در بیمارستان های دولتی رایگان است و تنها فرانشیز 10 درصدی دریافت می شود اما در بیمارستان های خصوصی و خیریه بر اساس تعرفه های اعلامی هزینه ها دریافت می شود.

- ، نادر توکلی، معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران در پاسخ به این پرسش که میزان هزینه درمان مبتلایان به کرونا در مراکز دولتی و خصوصی چگونه است؟ ، اظهار داشت: ما دو بخش دولتی و خصوصی داریم.

مراکز خصوصی و خیریه، مطابق آخرین درجه اعتبار بخشی خود و نظام تعرفه اعلامی، صورت حساب را به بیماران اعلام می کنند.

وی ادامه داد: برخی مراکز خصوصی با بیمه پایه قرارداد دارند و بخشی از فرانشیز توسط بیمه پایه و بخشی نیز توسط بیمه تکمیلی محاسبه و پرداخت می شود و مابقی نیز باید توسط بیمار پرداخت شود که این هزینه ها شامل دارو تجهیزات پزشکی و.

است.

معاون درمان ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران افزود: در بخش دولتی قاعدتا بیمارستانها موظف هستند بیمار را پذیرش کنند؛ بیمار یا بیمه پایه دارد یا ندارد.

اگر بیمار بیمه پایه داشته باشد با آن بیمه پایه که شامل تأمین اجتماعی، نیروهای مسلح، خدمات درمانی و کمیته امداد است، خدمات لازم را دریافت کرده و فرانشیزی را پرداخت می کند که ناچیز بوده و بین 8 تا 10 درصد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هزینه بیمارستان بیماران کرونایی به عهده کیست؟

هزینه بیمارستان بیماران کرونایی به عهده کیست؟