مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 08:352020-08-10سياسي

دستگیری یکی از سرشبکه ها و اخلالگران حوزه نظام ارزی در کرمانشاه


معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه، از دستگیری یکی از سرشبکه ها و اخلالگران حوزه نظام ارزی با تلاش همکاران در حوزه امنیت اقتصادی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رضا آمویی امروز در جمع اصحاب رسانه، با اشاره به عزم جدی نیروی انتظامی در برخورد برهم زنندگان حوزه اقتصادی و حوزه امنیت اخلاقی، اظهار داشت: طی چهار ماه سپری شده از سال جاری در حوزه اصناف در راستای مقابله با بحث احتکار و بحث امنیت اجتماعی و اخلاقی حدود 26 هزار بازدید مشترک با همراهی اتاق اصناف صورت گرفته که حدود 3 هزار و 350 مورد منجر به پلمب شده است.

وی یکی از ضروریت ها مردم در این شرایط کرونایی را مواد ضدعفونی و ماسک دانست و در رابطه کشفیات در این خصوص، گفت: در حوزه الکل محلول های ضدعفونی کننده حدود 69 هزار لیتر، دستکش 440 هزار جفت، ماسک حدود 206 هزار عدد، 53 هزار لیتر مواد شوینده و گان 2 هزار و 500 دستگاه کشفیات بوده است.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کرمانشاه کشفیات تجهیزات جنگی را حدود 700 قبضه سلاح اعلام کرد و گفت: یک هزار و 500 راس احشام قاچاق اعم از گاو و گوسفند جزء کشفیات نیروی انتظامی استان بوده است.

وی با بیان اینکه حدود 380 هزار لیتر مواد سوختی اعم از گازوییل، بنزین و نفت سفید در این مدت کشف شده است، گفت: در حوزه محصولات کشاورزی کوده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستگیری یکی از سرشبکه ها و اخلالگران حوزه نظام ارزی در کرمانشاه

دستگیری یکی از سرشبکه ها و اخلالگران حوزه نظام ارزی در کرمانشاه