مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 07:102020-08-10سياسي

اجرای طرح پژوهشی ثبت و ضبط خاطره های رزمندگان اردبیلی


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:با توجه به نقشه های شوم دشمنان برای کمرنگ سازی اعتقاد مردم باید برنامه ریزی های اساسی برای حفظ و صیانت از برنامه های دفاع مقدس داشته باشیم.

- مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل گفت:با توجه به نقشه های شوم دشمنان برای کمرنگ سازی اعتقاد مردم باید برنامه ریزی های اساسی برای حفظ و صیانت از برنامه های دفاع مقدس داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی واحد در دیدار با پیشکسوتان دفاع مقدس و رزمندگان استان اردبیل بیان کرد: همیت به مطالبه های رزمندگان اردبیلی یک اولویت اساسی و حائز اهمیت است و باید از ظرفیت آنان در استخراج معارف دفاع مقدس استفاده شود.

وی با اشاره به اجرای طرح پژوهشی ثبت و ضبط خاطره های رزمندگان و پیشکسوتان دفاع مقدس استان اردبیل گفت: هدف از اجرای این طرح جلوگیری از تحریف و فراموشی ارزش ها و مصادیق دفاع مقدس است و با توجه به نقشه های شوم دشمنان برای کمرنگ سازی اعتقاد مردم باید برنامه ریزی های اساسی برای حفظ و صیانت از برنامه های دفاع مقدس داشته باشیم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان اردبیل افزود: درصدد هستیم با تکمیل و جمع آوری خاطره های رزمندگان در راستای تکمیل تاریخ شفاهی پیشکسوتان دفاع مقدس دست یابیم که امیدواریم در این زمینه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پژوهشی ثبت و ضبط خاطره های رزمندگان اردبیلی

اجرای طرح پژوهشی ثبت و ضبط خاطره های رزمندگان اردبیلی