مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:502020-08-10اقتصادي

آماده اخذ مالیات از خانه های خالی هستیم


رییس امور مالیاتی شهر و استان تهران با تاکید بر این که وزارت مسکن تاکنون اطلاعات خانه های خالی تهران را به صورت کامل و جامع در اختیار ما قرار نداده است، - رییس امور مالیاتی شهر و استان تهران با تاکید بر این که وزارت مسکن تاکنون اطلاعات خانه های خالی تهران را به صورت کامل و جامع در اختیار ما قرار نداده است، گفت: به محض اینکه اطلاعات در اختیار ما قرار بگیرد آماده اجرای قانون و اخذ مالیات از این خانه ها هستیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمدرضا نوری در نشستی که امروز (دوشنبه) برگزار شد با اشاره به این که کشور در شرایط تحریمی قرار دارد، اظهار کرد: این موضوع باعث می شود اتکا به مالیات بیش از پیش خود را نشان دهد و تمرکز تامین منابع مالی با مالیات بیشتر شده است.

وی با بیان این که مالیات باید بر پایه درآمد یا ثروت و یا مصرف باشد، گفت: مودیان باید اطلاعات واقعی را به نظام مالیاتی ارائه دهند و اطلاعات در یک سامانه جمع آوری خواهد شد و بعد بر اساس قانون با واقعیت تطبیق داده می شود.

رییس امور مالیاتی شهر واستان تهران با تاکید بر این که سازمان امور مالیاتی به دنبال مالیات واقعی، عادلانه و مطابق با قوانین و مقررات است، عنوان کرد: در واقع مالیاتی عادلانه که بر اساس مبانی و داده های واقعی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آماده اخذ مالیات از خانه های خالی هستیم

آماده اخذ مالیات از خانه های خالی هستیم