مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 06:102020-08-10اجتماعي

شناسایی 200 کانون تجمع زباله گردهای تهران


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، روز گذشته جلسه ای با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با موضوع راهکار های مقابله با زباله گردی برگزار شد.

- مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران به عوامل شکل گیری زباله گردی پرداخت و از معرفی 200 نقطه از سوی سازمان مدیریت پسماند به عنوان محل تجمع و داد و ستد عوامل تفکیک غیرمجاز به نیروی انتظامی خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو ، روز گذشته جلسه ای با حضور سردار حسین رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ و صدرالدین علیپور مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران با موضوع راهکار های مقابله با زباله گردی برگزار شد.

علیپور در این جلسه به عوامل شکل گیری پدیده مذموم زباله گردی پرداخت و از معرفی 200 نقطه از سوی سازمان مدیریت پسماند به عنوان محل تجمع و داد و ستد عوامل تفکیک غیرمجاز به نیروی انتظامی خبر داد.

وی تأکید کرد: طبق قانون، مامورین شهرداری با همراهی مامورین قانون (نیروی انتظامی) باید با زباله گردی برخورد کنند.

سردار رحیمی فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ نیز در این جلسه دستور داد تا در اسرع وقت کمیته ای با حضور پلیس و مسئولان پسماند برای بررسی راهکار های لازم درباره برخ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شناسایی 200 کانون تجمع زباله گردهای تهران

شناسایی 200 کانون تجمع زباله گردهای تهران