مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:352020-08-10اقتصادي

تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه تا پایان مرداد تمدید شد


معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه اعلام کرد: به دلیل تداوم گرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف برق، تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه که اجرای آن تا 20 مرداد اعلام شده بود، - ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه اعلام کرد: به دلیل تداوم گرما و ضرورت صرفه جویی در مصرف برق، تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه که اجرای آن تا 20 مرداد اعلام شده بود، با درخواست شرکت توزیع برق تا پایان مرداد ماه تمدید شد.

افشین کریمی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به افزایش مصرف برق در ماه های گرم سال، گفت: در همین راستا به پیشنهاد شرکت توزیع برق، ساعت کار ادارات استان به دلیل صرفه جویی در مصرف برق از 30 تیر تغییر کرد.

وی افزود: ساعت کار ادارات استان از 30 تیرماه امسال به ساعت 7:15 تا 13 در روزهای شنبه تا چهارشنبه و ساعت 7:15 تا 12 در روزهای پنجشنبه تغییر پیدا کرده بود و قرار بود تا 20 مرداد ماه ادامه داشته باشد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری کرمانشاه تصریح کرد: ساعت کار ادارات قرار بود از 21 مردادماه به روال عادی برگردد، اما امروز(20 مرداد) با درخواست شرکت توزیع برق، این تغییر ساعت کاری تا پایان مرداد ماه تمدید شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه تا پایان مرداد تمدید شد

تغییر ساعت کار ادارات کرمانشاه تا پایان مرداد تمدید شد