مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:252020-08-10اجتماعي

صدور کارت همیار سبز برای شهروندان کرمانشاهی


رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری کرمانشاه از صدور کارت همیار سبز برای شهروندان علاقه مند به طبیعت خبر داد.

- فرامرز رحمتی زاده در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: به دلیل اهمیت موضوع فضای سبز و فرهنگ سازی در این راستا کار طراحی و چاپ کارت های همیار سبز را در دستور کار قرار دادیم.

وی با اشاره به اهمیت فضای سبز به عنوان یکی از حیاتی ترین نیازهای جامعه امروز افزود: در همین راستا و لزوم فرهنگ سازی در زمینه حفظ و گسترش فضای سبز قصد داریم طرح کارت همیارسبز را از مدارس شروع کنیم.

رییس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری ادامه داد: به دلیل شیوع ویروس کرونا و متعاقباً تعطیلی مدارس، توزیع کارت همیار سبز برای شهروندان و دوست دارن طبیعت فعلاً در محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری صورت می گیرد.

رحمتی زاده خاطرنشان کرد: شهروندان می توانند برای تهیه کارت همیار سبز، هر روزه و در ساعت اداری به محل سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرداری واقع در کارمندان، جنب مسجد قبا، داخل پارک ملت، قسمت روابط عمومی سازمان مراجعه و پس از تکمیل اطلاعات کارت خود را دریافت نمایند.

وی افزود: شهروندان دارای این کارت می توانند به واسطه این کارت نکات مثبت و منفی، انتقادات و پیشنهادات مربوط به فضای سبز سطح شهر را به سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور کارت همیار سبز برای شهروندان کرمانشاهی

صدور کارت همیار سبز برای شهروندان کرمانشاهی