مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 05:052020-08-10اجتماعي

ارائه امکانات به دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند


وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه آموزش به دانش آموزانی که به نرم افزار شاد دسترسی ندارند، گفت: آموزش و پرورش در قبال دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند، - ارائه امکانات به دانش آموزانی که به "شاد" دسترسی ندارند وزیر آموزش و پرورش درباره نحوه آموزش به دانش آموزانی که به نرم افزار شاد دسترسی ندارند، گفت: آموزش و پرورش در قبال دانش آموزانی که به "شاد" دسترسی ندارند، مسئول است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محسن حاجی میرزایی درباره نحوه آموزش به دانش آموزانی که دسترسی به شبکه شاد ندارند، اظهار کرد: ما در قبال تک تک دانش آموزان و همه کسانی که دسترسی به نرم افزار شاد ندارند مسئول هستیم.

وزیر آموزش و پرورش تصریح کرد: اطمینان می دهیم در سال تحصیلی جدید اگر دانش آموزی به شبکه شاد دسترسی داشت از این طریق و اگر نداشت هم به طرق دیگر آموزش را به او ارائه خواهیم داد.

آموزش ها در سال تحصیلی جدید از چه طریقی خواهد بود؟ وی تأکید کرد: آموزش ها در سال تحصیلی جدید به صورت حضوری، از طریق تلویزیون و از طریق بسته های آموزشی به دانش آموزان خواهد بود.

حاجی میرزایی درباره سه میلیون دانش آموزی که امکان دسترسی به شاد ندارند، گفت: تلاش داریم با تفاهم با نهادهای خیریه امکاناتی برای دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند، ارائه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه امکانات به دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند

ارائه امکانات به دانش آموزانی که به شاد دسترسی ندارند