مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:502020-08-10بين الملل

اعزام 43 هزار نیروهای داوطلب به مناطق سیل زده کره شمالی


یکی از مقام های فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر امروز (دوشنبه) از اعزام بیش از 43 هزار نیروی داوطلب از کره شمالی برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به مناطق سیل زده در این کشور خبر داد.

- یکی از مقام های فدراسیون بین المللی جمعیت های صلیب سرخ و هلال احمر امروز (دوشنبه) از اعزام بیش از 43 هزار نیروی داوطلب از کره شمالی برای مقابله با ویروس کرونا و کمک به مناطق سیل زده در این کشور خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، کیم جونگ اون، رهبری کره شمالی ماه گذشته میلادی پس از آن وضعیت اضطراری و قرنطینه در کائه سونگ و سایر مناطق این کشور اعلام کرد که یک مرد که در 2017 به کره جنوبی گریخته و به این شهر بازگشته بود، علائم کرونا را در خود نشان داد.

همچنین بارش باران های شدید و جاری شدن سیلاب در روزهای اخیر در کره شمالی باعث بروز نگرانی از تخریب زمین های کشاورزی و از بین رفتن ذخیره غذایی مردم در این کشور شده است.

آنتونی بالمین، سخنگوی فدراسیون بین المللی صلیب سرخ و هلال احمر گفت، نیروهای داوطلب در تمامی 9 استان این کشور برای جلوگیری از گسترش ویروس و حفاظت از آنها در مقابل سیلاب و رانش زمین کمک می کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام 43 هزار نیروهای داوطلب به مناطق سیل زده کره شمالی

اعزام 43 هزار نیروهای داوطلب به مناطق سیل زده کره شمالی