مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-10بين الملل

ووهان 8 ماه پس از شیوع بیماری؛ جهانی متفاوت در عصر پسا کرونا !


ووهان 8 ماه پس از شیوع بیماری؛ جهانی متفاوت در عصر پسا کرونا ! شرایط امروز ووهان چین با گذشت 8 ماه از شیوه بیماری و به رغم کنترل موفق آن کاملا متفاوت از گذشته است بنابر این باید گفت کرونا پدیده موقتی نیست بلکه چالش برای بشریت و آفریننده واقعیت های جدید است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازنواندیش، وال استریت ژورنال با ذکر این مقدمه نوشت: از زمان شیوع کروناویروس جدید در ووهان چین هشت ماه گذشته است.

در این مدت، به خاطر این ویروس ناآرامی های اقتصادی و اجتماعی بی سابقه ای رخ داده اقتصاد به هم ریخته و ویرانی های جدیدی در پیش روی ما قرار دارد.

ده ها میلیون نفر کار خود را و میلیون ها نفر دیگر پس انداز خود را از دست دادند.

برای اولین بار از دهه 1940، مقامات سیاسی در سرتاسر جهان با سیلی از مشکلات اقتصادی و سیاسی روبرو هستند که تهدیدی برای ضمانت های ایجاد شده در سیستم های موجود است.

ویروس فقط یک خرابی تصادفی و موقتی نیست، بلکه چالشی را ایجاد می کند که مقابله با آن چندان آسان نیست و همه ما باید به واقعیت های جدید عادت کنیم.

اینک ما نباید در انتظار ثبات باشیم.

اوضاع در کشورهای فقیر وخیم است.

شیوع کرونا در آفریقای جنوبی و برزیل از کنترل خارج شده است، قیمت مواد خام در آنجا سقوط کرده و حواله ها و تقاضا برای کالاهای تولید شده، همراه با فرار سرمایه، کاهش یافته که من


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ووهان 8 ماه پس از شیوع بیماری؛ جهانی متفاوت در عصر پسا کرونا !

ووهان 8 ماه پس از شیوع بیماری؛ جهانی متفاوت در عصر پسا کرونا !