مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 04:302020-08-10حوادث

پلمب 11 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سیرجان


فرمانده انتظامی شهرستان سیرجان از پلمب 11 واحد صنفی متخلف در اجرای طرح نظارت بر واحدهای صنفی با رویکرد ساماندهی و پیشگیری ازشیوع ویروس کرونا در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، محمدرضا ایران نژاد اظهار داشت: به منظور پیشگیری از شیوع بیماری پلمب شدند.

وی با اشاره به اینکه متصدیان این واحدهای صنفی پس از تشکیل و تکمیل پرونده برای سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند، از استمرار اقدامات کنترلی و طرح های نظارتی پلیس برای حفظ سلامت مردم خبر داد و از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه تخلف در صنوف موضوع را به مرکز فوریت های پلیسی 110 اطلاع دهند.

جمع آوری 77 معتاد متجاهر در سیرجان فرمانده انتظامی سیرجان از اجرای طرح پاکسازی مناطق آلوده و جمع آوری 77 معتاد متجاهرخبر داد و گفت: طرح پاکسازی مناطق آلوده با حضور فعال کلانتری ها، یگان امداد و پلیس های تخصصی در چندین نقطه شهرستان سیرجان به اجرا در آمد.

وی هدف از اجرای طرح های منطقه ای را در راستای اجرای مصوبات شورای پیشگیری از سرقت و پاکسازی مناطق آلوده از وجود معتادان پرخطر عنوان کرد که به صورت ویژه در دستور کار قرار دارد.

 ایران نژاد عنوان کرد: در اجرای این طرح 77 معتاد متجاهر جمع آوری و جهت درمان به مراکز مجاز ترک اعتیاد معرفی شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پلمب 11 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سیرجان

پلمب 11 واحد صنفی به دلیل عدم رعایت شیوه نامه های بهداشتی در سیرجان