مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:552020-08-10سياسي

راه اندازی کارخانه پتروشیمی سبب توسعه مازندران می شود


استاندار مازندران،با اشاره به اینکه راه اندازی کارخانه پتروشیمی سبب توسعه استان می شود، گفت: عملیات اجرایی کارخانه بزودی شروع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد حسین زادگان در نشست با نمایندگان اعزامی از سوی مجمع تشخیص مصلحت نظام به منظور بحث و بررسی های کارشناسی لازم برای تسریع در روند تأیید نهایی مصوبه منطقه آزاد مازندران با اشاره به توجه و عنایت دولت تدبیر و امید به خواست و اولویت مردم استان در این راستا، خاطرنشان کرد: مردم مازندران انتظار دارند همه ارکان تصمیم گیری در این راستا همانطور که تاکنون همراهی های لازم را داشته اند، همراهی لازم را تا تحقق کامل مطالبه بحق مردم ولایتمدار این سامان معمول دارند تا زمینه تحرک بخش های اقتصادی استان فراهم شود.

حسین زادگان با بیان اینکه مازندران می تواند به تحرک اقتصاد کشور کمک کند، اظهار کرد: مازندران دارای ویژگی های منحصر بفردی است که بخش هایی مهم از آن دست نخورده و بالقوه باقی مانده اند، لذا ملاحظات اجتماعی و تاریخی باید توأم با بررسی های کارشناسی - علمی در خصوص منطقه آزاد به عنوان مطالبه جدی مردم و زمینه ساز بالفعل کردن توانمندی های یاد شده لحاظ شود.

وی یادآور شد: خوشبختانه وجود تحریم ها منجر به ایجاد بسترهایی برای تقویت استان در بخش های مختلف شد به طوری که در مقوله پتر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اندازی کارخانه پتروشیمی سبب توسعه مازندران می شود

راه اندازی کارخانه پتروشیمی سبب توسعه مازندران می شود