مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 03:402020-08-10اقتصادي

افزایش کرایه ها به دلیل جابه جایی کم مسافران است


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: افزایش کرایه ها از ابتدای اردیبهشت ماه امسال به دلیل جابه جایی کم مسافران در راستای رعایت پروتکل های بهداشتی بوده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عبدالحسین علی اکبری شامگاه یکشنبه در کارگروه تنظیم بازار استان که در استانداری زنجان برگزار شد، با بیان اینکه حمل و نقل کالا و مسافر یکی از شاخص های مهم در توسعه یابی جوامع به شمار رفته و باعث افزایش تبادل در کالا و تردد گردشگران می شود، افزود: از همین رو باید اهتمام جدی در راستای رونق این بخش وجود داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 9000 راننده حرفه ای در زنجان مشغول فعالیت در این حوزه چه در بخش حمل کالا و چه در بخش حمل مسافر هستند، تصریح کرد: آمار تفکیکی این بخش حاکی از آن است که 7000 نفر از رانندگان حرفه ای و فعال استان در بخش حمل کالا و 2000 نفر نیز در حوزه جابه جایی مسافر فعالیت می کنند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان با یادآوری اینکه برای این تعداد راننده در استان نیز تعداد 120 شرکت حمل و نقلی کار ارائه خدمات و نظارت بر نحوه ارائه این خدمت از سوی رانندگان را بر عهده دارند، ادامه داد: از 120 شرکت حمل و نقلی فعال در استان، 50 شرکت در حوزه حمل و نقل و جابه جایی کالا خدمات می دهند و 20 شرکت نیز فعالیت شان مربوط به جابه جا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افزایش کرایه ها به دلیل جابه جایی کم مسافران است

افزایش کرایه ها به دلیل جابه جایی کم مسافران است