مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 20 مرداد 1399 ساعت 02:252020-08-09حوادث

آتش سوزی در بیمارستان خیابان سخایی/حادثه تلفات جانی و مالی نداشت


سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران، از وقوع آتش در بیمارستان واقع در خیابان سرهنگ سخایی خبر داد و گفت: این حادثه تلفات جانی و مالی نداشت.

- جلال ملکی در گفتگو با خبرنگار مهر ، اظهار کرد: ساعت 2 بامداد امروز یک مورد آتش سوزی در یک بیمارستان واقع در خیابان حافظ، خیابان سرهنگ سخایی به سامانه 125 آتش نشانی تهران اعلام می شود.

وی افزود: با توجه به حساسیت حوادث در مراکز درمانی در لحظات اولیه 4 ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای کامل پشتیبانی، تجهیزات تنفسی و دو دستگاه نردبان هیدرولیکی به محل اعزام می شوند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: محل حادثه یکی از بخش های سه طبقه این بیمارستان بود که بخش های تخصصی از جمله سی سی یو و شیمی درمانی را شامل می شد.

ملکی گفت: این بخش 7 طبقه، بود که 3 طبقه زیر زمین و 4 طبقه روی زمین داشت، در طبقه منهای 2 این بخش که انباری کوچکی بود آتش رخ داده بود و دود بسیاری ناشی از این آتش سوزی به طبقات دیگر سرایت کرده بود.

وی ادامه داد: آتش نشانان در کمتر از 4 دقیقه به محل رسیدند و با توجه به بازدیدهایی که آتش نشانان قبل از این حادثه از بیمارستان داشته اند و اشراف محیطی کامل توانستند با کمک فرماندهان خود را سریعاً به محل آتش برسانند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آتش سوزی در بیمارستان خیابان سخایی/حادثه تلفات جانی و مالی نداشت

آتش سوزی در بیمارستان خیابان سخایی/حادثه تلفات جانی و مالی نداشت