مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 16:252020-08-09اقتصادي

حمایت 50 درصدی شهرداری از پروژه های شهری با همکاری خیرین


معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد گفت: اگر در موضوعات مورد نیاز شهری، خیرین پا پیش گذاشته و تمایل به همکاری داشته باشند، 50 درصد هزینه ها توسط شهرداری و مابقی آن توسط خیرین پرداخت خواهد شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزای فارس از مشهد به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، رضا خواجه نایینی ظهر در جلسه ستاد خیرین شهریار، اظهار کرد: ستاد خیرین شهریار، پیرو مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد تشکیل شده است و دارای یک وظیفه مشخص مبنی بر کمک گرفتن از خیرین شهری در موضوعات خدمات شهری است.

معاون مالی و پشتیبانی شهرداری مشهد افزود: بنا بر مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد، اگر در موضوعات مورد نیاز شهری، خیرین پا پیش گذاشته و تمایل به همکاری داشته باشند، 50 درصد هزینه ها توسط شهرداری و مابقی آن توسط خیرین پرداخت خواهد شد.

وی بیان کرد: همچنین بسیاری از خیرین به صورت خودجوش برخی پروژه ها را آغاز کرده اند و ممکن است در ادامه کار به مشکلاتی از جمله اخذ زمین، پروانه، پایان کار و نحوه برقراری ارتباط مواجه شوند که مشکلات آنان در این جلسات مطرح می شود.

خواجه نایینی خاطرنشان کرد: در این جلسه مسائلی پیرامون خیریه بنیاد کودک، نذر ماسک و نان و نیز احداث درمانگاهی در خیابان طبرسی مطرح شد و دو کارگروه برای آن تعیین شد تا پس از بررسی موضوعات، مصوبات نهایی خود را به س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت 50 درصدی شهرداری از پروژه های شهری با همکاری خیرین

حمایت 50 درصدی شهرداری از پروژه های شهری با همکاری خیرین