مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 15:402020-08-09سياسي

پاسخ آیت الله صانعی به پرسشی در خصوص استفاده از ماسک در دوران کرونا


آیت الله صانعی در پاسخ به پرسشی در خصوص استفاده از ماسک در شرایط شیوع کرونا، تاکید کردند: «رعایت هرچه که موجب پیشگیری از بیماری مذکور گردد واجب و لازم است».

- آیت الله صانعی در پاسخ به پرسشی در خصوص استفاده از ماسک در شرایط شیوع کرونا، تاکید کردند: رعایت هرچه که موجب پیشگیری از بیماری مذکور گردد واجب و لازم است .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ آیت الله العظمی صانعی به پرسشی در خصوص استفاده از ماسک در شرایط شیوع کرونا پاسخ دادند.

متن و پاسخ استفتاء به شرح زیر است: سوال: با توجه به تاکید کارشناسان امر بهداشت و علم همه گیرشناسی و تاکید مؤکد ایشان بر اهمیت بسیار زیاد استفاده از ماسک و تاثیر بسزای آن در جلوگیری از انتشار ویروس از افراد مبتلا به افراد سالم و افزایش خطر ابتلا به ویروس و وقوع موارد حتمی مرگ و میر در افراد در صورت عدم استفاده از ماسک و لزوم التزام اکثریت قاطع آحاد جمعیت به استفاده از ماسک در اثربخشی پیشگیرانه بیماری به ویژه از افراد مبتلا به افراد سالم، استدعا دارد بیان فرمایید از نظر آن مرجع عالیقدر در خصوص لزوم استفاده از ماسک با توجه به تاثیر بسزا و غیر قابل إنکار در پیشگیری از گسترش بیماری چه حکمی دارد؟ پاسخ: حفظ جان انسان ها و حقوق آنها یکی از اصول اولیه عقلی و شرعی و پیام همه انبیاء عظام و ائمه اطهار (صلوات الله علیهم اجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آیت الله صانعی به پرسشی در خصوص استفاده از ماسک در دوران کرونا

پاسخ آیت الله صانعی به پرسشی در خصوص استفاده از ماسک در دوران کرونا