مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:502020-08-09دانش

تسهیل دسترسی اقشار مختلف جامعه به آموزش عالی /توسعه مراکز جوار صنعت


سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر با اشاره به تربیت نیروی انسانی ماهر، خود اشتغال و خود اتکا گفت: دانشگاه علمی کاربردی دسترسی اقشار مختلف جامعه به آموزش عالی را تسهیل کرده است.

- ایسنا/بوشهر سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان بوشهر با اشاره به تربیت نیروی انسانی ماهر، خود اشتغال و خود اتکا گفت: دانشگاه علمی کاربردی دسترسی اقشار مختلف جامعه به آموزش عالی را تسهیل کرده است.

شبیر اشکپور مطلق ظهر امروز در نشست با خبرنگاران عنوان کرد: با توجه به ظرفیت ها و مزیت های موجود در استان و شهرستان ها و بر مبنای نیاز سنجی بومی رشته ها را تبیین کرده و اقدام به پذیرش دانشجو خواهیم کرد.

وی با اشاره به فرایند آموزش ها اظهار کرد: رویکرد و ماهیت آموزش های علمی کاربردی تربیت نیروی انسانی ماهر، خود اشتغال و خود اتکا است، در واقع هدف ما آموزش نیروی انسانی همراه با مهارت است تا نیاز به اشتغال در دستگاه دولتی نداشته باشد زیرا نیاز شغلی دانشجو برای ما بسیار مهم است.

این مسئول با بیان اینکه یادگیری و تحقق مهارت در حد تسلط و در حداقل زمان اتفاق می افتد، ادامه داد: با توجه به شیوع بیماری کرونا به ناچار فعالیت های ما عمدتاً در حوزه مجازی انجام شده است، اجرای 4287 کلاس آموزشی مجازی، برگزاری 3075 آزمون دروس نظری آنلاین، قرارداد با شرکت های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیل دسترسی اقشار مختلف جامعه به آموزش عالی /توسعه مراکز جوار صنعت

تسهیل دسترسی اقشار مختلف جامعه به آموزش عالی /توسعه مراکز جوار صنعت