مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 14:002020-08-09پزشكي

سنجش میزان رضایت مبتلایان به کووید 19 از خدمات درمانی ارائه شده


مشاور وزیر در امور بهداشتی در نامه ای به وزیر بهداشت تتایج نظرسنجی میزان رضایت افرادی که به دلیل ابتلا به کرونا در بیمارستان بستری یا درمنزل مراقبت شده اند را اعلام کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، بر اساس نتایج این نظرسنجی، که توسط جهاد دانشگاهی و با نظارت محمد آسایی مشاور وزیر در امور بهداشتی و مصطفوی، عضو هیئت علمی و اپیدمیولوژیست انستیتو پاستور در تیرماه جاری انجام شد، پس از تهیه پرسشنامه مجزا برای دو گروه بستری و سرپایی شماره تلفن های بیش از 10 هزار نفر که در سه ماهه اول سال جاری به بیماری کووید 19 مبتلا شده بودند از سیستم آمار و اطلاعات وزارت متبوع اخذ و جهاد دانشگاهی برای رسیدن به تعداد حدود 2000 نمونه مجبور به تماس تلفنی با 9183 شماره تلفن شده است.

بر این اساس، با 1168 مورد سرپایی و 8015 مورد بستری تماس حاصل شده که 475 نفر در بخش سرپایی و هزار و 548 مورد در بخش بستری به تماس ها پاسخ داده اند که 28 درصد از مبتلایانی که در منزل تحت مراقبت بودند، معتقدند بعد از آنها فرد دیگری از اعضای خانواده شان نیز به کرونا مبتلا شده است.

در این بررسی میزان رضایت دو گروه پرسشگری (درمان در منزل و بیمارستان) از تیم سلامت، مجموعه وزارت بهداشت و همه دستگاه های اجرایی مشخص شد که در جدول زیر از 14 تا 20 نشان داده شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سنجش میزان رضایت مبتلایان به کووید 19 از خدمات درمانی ارائه شده

سنجش میزان رضایت مبتلایان به کووید 19 از خدمات درمانی ارائه شده