مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:302020-08-09اقتصادي

موانع اجرایی هاب لجستیک آذربایجان شرقی در شهرستان بستان آباد رفع شود


استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر راه اندازی هاب لجستیک استان با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان بستان آباد، گفت: تأخیر چندساله در اجرای این طرح قابل قبول نیست و باید موانع اجرای آن هرچه سریع تر برداشته شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی استاندار آذربایجان شرقی با تأکید بر راه اندازی هاب لجستیک استان با مشارکت بخش خصوصی در شهرستان بستان آباد، گفت: تأخیر چندساله در اجرای این طرح قابل قبول نیست و باید موانع اجرای آن هرچه سریع تر برداشته شود.

محمدرضا پورمحمدی در جلسه بررسی طرح توسعه پایدار اقتصادی در شهرستان بستان آباد به عنوان شهرستان منتخب استان، با اشاره به ظرفیت بالای این شهرستان در بخش های مختلف گردشگری، فرهنگی، اقتصادی و ترانزیتی، گفت: توسعه هر یک از شهرستان های استان، توسعه استان و به تبع آن توسعه همه جانبه را برای کشورمان به دنبال خواهد داشت.

وی با اشاره به انتخاب شهرستان بستان آباد به عنوان یکی از 31 شهرستان منتخب کشور برای اجرای برنامه های توسعه پایدار اقتصادی، افزود: باید تمام مدیران استان و شهرستان به این موضوع توجه ویژه ای داشته و تمامی برنامه های خود را با محوریت توسعه این شهرستان پیش ببرند.

وی، انتخاب بستان آباد به عنوان پایلوت توسعه در کشور را آزمونی بزرگ برای استان دانست و ادامه داد: اگر بتوانیم این آزمون را با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موانع اجرایی هاب لجستیک آذربایجان شرقی در شهرستان بستان آباد رفع شود

موانع اجرایی هاب لجستیک آذربایجان شرقی در شهرستان بستان آباد رفع شود