مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 13:002020-08-09اقتصادي

تصویب کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت ها در بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس


کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت ها در بورس در کمیسیون اقتصادی تصویب شد و جزییات آن در کمیته بورس کمیسیون اقتصادی بررسی می شود.

- مهدی طغیانی سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس در گفت وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس درباره جزییات نشست امروز (19مردادماه) کمیسیون متبوعش ازحضور حسین مدرس خیابانی سرپرست وزارت صنعت، معدن و تجارت که به عنوان وزیر پیشنهادی صمت به مجلس معرفی شده است خبر داد و گفت که وزیر پیشنهادی صمت برنامه های خود را در کمیسیون اقتصادی تشریح کرده است.

 سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس خاطرنشان کرد: وزیر پیشنهادی صمت در مورد کارهایی که برای تنظیم بازار صورت داده اند و از تنگناها و مشکلات صحبت کرده است.

طغیانی با اشاره به موافقت مجلس با 2 فوریت لایحه افزایش سرمایه شرکت ها که چهار روز پیش 15 مردادماه در صحن علنی مجلس مطرح و به تصویب رسید، گفت: وزیر اقتصاد و رییس بورس به کمیسیون اقتصادی مجلس آمدند و در مورد این لایحه توضیح دادند.

کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت ها در بورس در کمیسیون اقتصادی تصویب شد و جزییات آن در کمیته بورس کمیسیون اقتصادی بررسی می شود و پس از برطرف شدن اشکالات و مشخص شدن جزیئات سه شنبه در دستور صحن علنی مجلس قرار می گیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت ها در بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس

تصویب کلیات لایحه افزایش سرمایه شرکت ها در بورس در کمیسیون اقتصادی مجلس