مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-09اقتصادي

تولید میلگرد آجدار N40، سبد محصولات فولادی ذوب آهن را تکمیل کرد


برای اولین بار میلگرد آجدار سایز 40 طبق استاندارد ملی INSO 3132 و مطابق گرید آج 400 در کارگاه نورد 300 ذوب آهن اصفهان تولید شد و سبد محصول میلگرد شرکت ذوب آهن را کامل تر کرد.

- ایسنا/اصفهان برای اولین بار میلگرد آجدار سایز 40 طبق استاندارد ملی INSO 3132 و مطابق گرید آج 400 در کارگاه نورد 300 ذوب آهن اصفهان تولید شد و سبد محصول میلگرد شرکت ذوب آهن را کامل تر کرد.

سرپرست خدمات فنی تولید نورد ذوب آهن اصفهان در این خصوص، گفت: با توجه به خط تولید کارگاه نورد 300 و نیروی نوردی بالا برای تولید محصول آجدار N40، امکان تولید این محصول در گروه نهایی وجود نداشت و در این راستا نیروی نوردی و گشتاور با توجه به قدرت موتور و ضریب گیربکس های قفسه میانی محاسبه شد و با بررسی های به عمل آمده و صحت سنجی انجام شده، تولید محصول در قفسه های میانی امکان سنجی شد؛ بدین منظور کارشناسان طراحی کالیبر این مجموعه، مراحل بررسی و طراحی کالیبر بیضی ماقبل آخر و کالیبر قفسه آخر میلگرد آجدار N40 را در قفسه های 13 و 14 گروه میانی انجام دادند.

علیرضا مهرابی با بیان اینکه مشکل تولید محصول در گروه میانی فاصله زیاد آخرین قفسه با راهگاه های رولیک دار انتقال محصول به بستر خنک کننده است، اظهار کرد: جهت جلوگیری از جا ماندن شاخه آخر در محدوده بین قفسه آخر و قفسه های نهایی، مراحل طراحی و ساخت 4 عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید میلگرد آجدار N40، سبد محصولات فولادی ذوب آهن را تکمیل کرد

تولید میلگرد آجدار N40، سبد محصولات فولادی ذوب آهن را تکمیل کرد