مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-09سياسي

قالیباف: فعالان عرصه خبر دشمن جریان تحریف هستند


رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران و فعالان عرصه خبر را بزرگترین پادزهر و دشمن جریان تحریف دانست و گفت: - رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی به ایسنا به مناسبت روز خبرنگار، خبرنگاران و فعالان عرصه خبر را بزرگترین پادزهر و دشمن جریان تحریف دانست و گفت: دفاع از حقیقت همچون دفاع از امنیت و معیشت، مسوولیتی خطیر و مجاهدتی کتمان ناپذیر است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در پیام محمدباقر قالیباف خطاب به علی متقیان مدیرعامل ایسنا آمده است: جناب آقای متقیان مدیرعامل محترم خبرگزاری دانشجویان ایران گام نهادن در مسیر فرهنگ و اطلاع رسانی و بسترسازی فضای اندیشه نظام با حاکمیت منطق و تعامل مثبت و سازنده در کشور، عزمی راسخ، قلم ها و قدم های استوار و سترگ و بصیرتی پرعیار را می طلبد.

در عصری که جریان شوم تحریف در پی غلبه بر جریان حق و تغییر اذهان مردم به نفع جریان باطل از طریق تولید اخبار جعلی است، فعالان عرصه خبر نقشی حیاتی تر در دفاع از حق و حقیقت پیدا کرده اند.

امروز هر کسی که مانع از جعل واقعیات به ضرر مستضعفین عالم شود و رسالت خود را ایستادگی در برابر جریان دروغ گویی های ابر شرکت های رسانه ای ثروتمند، قدرتمند و شیطانی جهان قرار دهد، پاداشی کمتر از مجاهدین در راه خدا نخواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قالیباف: فعالان عرصه خبر دشمن جریان تحریف هستند

قالیباف: فعالان عرصه خبر دشمن جریان تحریف هستند