مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 09:202020-08-09اقتصادي

انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه «قزوین-رشت»


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه «قزوین-رشت» توسط تیم های راهداری در حال انجام است.

- ایسنا/قزوین معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین گفت: عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قزوین-رشت توسط تیم های راهداری در حال انجام است.

اسماعیل تربره با اعلام اینکه عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه قزوین-رشت توسط تیم های راهداری در حال انجام است، اظهار کرد: برای اجرای این طرح 20 میلیارد تومان از محل اعتبارات این اداره کل هزینه شده است.

بنا بر اعلام روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین، وی با بیان اینکه در حال حاضر پنج تیم پیمانکاری عملیات بهسازی آسفالت این آزادراه را بر عهده دارند، خاطرنشان کرد: عملیات بهسازی آزادراه قزوین-رشت در چهار نقطه انجام می شود که هم اکنون بیش از 50 درصد پیشرفت دارد و تا آخر مهرماه پایان خواهد یافت.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل ونقل جاده ای استان قزوین افزود: امیدواریم با استمرار و تداوم عملیات لکه گیری و روکش آسفالت و افزایش ایمنی راه، شاهد کاهش حوادث جاده ای در این مسیر باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استان قزوین با داشتن 217 کیلومتر آزادراه یکی از پرترافیک ترین نقاط جاده ای کشور را به خود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه «قزوین-رشت»

انجام عملیات بهسازی و روکش آسفالت آزادراه «قزوین-رشت»