مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 08:452020-08-09سياسي

نخستین جشنواره راویان حماسه برگزار می شود


انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس و رادیو نمایش، جشنواره رادیویی راویان حماسه را برگزار می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از انجمن تئاتر انقلاب و دفاع  مقدس و رادیو نمایش، نخستین جشنواره رادیویی راویان حماسه را با محوریت چهلمین سالگرد دفاع مقدس برگزار خواهند کرد.

متن فراخوان این جشنواره به شرح زیر است: مقدمه: به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع  مقدس، انجمن تئاتر دفاع  مقدس و رادیو نمایش، اولین دوره جشنواره ی راویان حماسه   را با هدف بازتاب توانمندی هنر مندان عرصه نمایشی در حوزه دفاع  مقدس برگزار می کنند.

اهداف این جشنواره در عرصه هنرهای صدا پایه نمایشی به شرح ذیل است: * تبیین، انعکاس و ترویج ارزش ها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و مقاومت * معرفی زندگی و اندیشه های شهدای مقاومت، به ویژه شهید سردار سلیمانی * بازتاب فداکاری مدافعان سلامت و جان برکفانی که در این برهه از تاریخ، ایثار و ازخودگذشتگی را به حد اعلا رسانده اند.

.

*تنظیم یا اقتباس از کتاب های حوزه دفاع  مقدس موضوعات جشنواره * حماسه سازان دفاع مقدس * شهدای جبهه مقاومت و پایداری * سرداران شهید * اقتباس از کتاب های حوزه دفاع  مقدس (وقتی مهتاب گم شد، آب هرگز نمی میرد، در کمین گل سرخ، بابا نظر، پایی که جا ماند، تپه های لاله ی سرخ، جشن حنابندان، خداحافظ ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نخستین جشنواره راویان حماسه برگزار می شود

نخستین جشنواره راویان حماسه برگزار می شود