مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:452020-08-09پزشكي

روند «کرونا» در کرمانشاه رو به کاهش است


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: با زحمات و تلاش های کادر بهداشت و درمان دانشگاه و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی توسط مردم، آمار موارد ابتلا و بستری در استان در هفته گذشته سیر نزولی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمانشاه، محمد رضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی در ستاد استانی مقابله با یی در بیمارستان ها را تعطیل کردیم و به نیروهای پرستار این بخش ها مرخصی و استراحت داده شد.

وی افزود: در صورت عدم فعالیت مطب ها، بیمارستانها قادر به ویزیت این تعداد بیمار در استان نخواهند بود؛ به مطب ها ابلاغ شد که ماسک و مواد ضد عفونی کننده دست حتما در مطب باید وجود داشته باشد و نوبت دهی به صورت تلفنی انجام شود؛ همچنین بیماران با تعداد همراه کمتر به مطب مراجعه کند و حتما از ماسک استفاده کنند.

  مرادی ادامه داد: همچنین در هفته گذشته سه آزمون در دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی برگزار شد؛ در محل برگزاری آزمون بسته های بهداشتی در اختیار شرکت کنندگان قرار داده شد و سالن ها نیز به تهویه مناسب مجهز شده بود.

این مسئول خاطر نشان کرد: دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه تا کنون تمام توان خود را برای حفظ سلامت شهروندان بکار بسته و تا مهار کامل این ویروس منحوس پای کار خواهد بود و از مردم نیز می خواهیم که همچنان رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روند «کرونا» در کرمانشاه رو به کاهش است

روند «کرونا» در کرمانشاه رو به کاهش است