مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:402020-08-09سياسي

برپایی دسته عزاداری و ایستگاه صلواتی در آستارا ممنوع شد


ستاد شئون مناسبات مذهبی آستارا به دلیل پیشگیری از کرونا، راه اندازی دسته عزاداری، طشت گذاری، طبل و سنج نوازی و ایستگاه صلواتی و توزیع نذورات به صورت باز در ماه محرم را ممنوع اعلام کرد.

- ستاد شئون مناسبات مذهبی آستارا اعلام کرد: طبق مصوبات ستاد ملی مبارزه با کرونا راه اندازی دسته عزاداری، طشت گذاری، طبل و سنج نوازی و ایستگاه صلواتی و توزیع نذورات به صورت باز در ماه محرم به دلیل ضرورت پیشگیری از کرونا ممنوع است و نیروی انتظامی و سپاه بر برنامه ها نظارت خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران، امام جمعه آستارا روز یکشنبه در جلسه ستاد شئون مناسبت های مذهبی در سالن اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان گفت: در ماه محرم امسال از یک چهارم گنجایش مساجد برای برنامه های عزاداری استفاده خواهیم کرد و باید حضور افراد سالخورده، دارای بیماری زمینه ای و کودکان مدیریت شود.

حجت الاسلام کاظم حافظ نیا افزود: توزیع هرگونه احسان و نذورات مردمی به صورت باز در مقابل مساجد ممنوع است و آبدارخانه مساجد تعطیل خواهند بود و نذورات مردمی باید به صورت بسته بندی شده و بهداشتی در درب خانه ها تحویل داده شود.

او ادامه داد: مساجد ضدعفونی خواهد شد و استفاده از ماسک و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در آنها الزامی است و عوامل بهداشت در مساجد نظارت خواهند کرد و اعضای هیات امن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی دسته عزاداری و ایستگاه صلواتی در آستارا ممنوع شد

برپایی دسته عزاداری و ایستگاه صلواتی در آستارا ممنوع شد