مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 07:252020-08-09سياسي

سرلشکر شهید «لشگری» شناسنامه عزتمندی آزادگان است


فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز شهادت امیر حسین لشگری در پیامی تأکید کرد: آن شهید شناسنامه عزتمندی آزادگان این سرزمین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، امیر عزیز نصیرزاده فرمانده نیروی هوایی ارتش به مناسبت سالروز شهادت امیر سرلشکر خلبان حسین لشگری پیامی صادر کرد.

متن پیام بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم درود مقربان درگاه الهی به روح ملکوتی آزاده ای سربلند که در مدت قریب به 18 سال اسارت در بند رژیم بعثی، صبر از بردباری او به ستوه آمد و ناامیدی و شکست، پیش سربلندی او سر افکنده شد.

نام و یاد سید الاسرای ایران، سرلشکر خلبان شهید حسین لشگری، با تار و پود مقاومت گره خورده و شکیبایی او شکوه بی مانند را رقم زده است که در حیات و ممات، نام او را می توان مترادف واژه زندگی و امید قرار داد.

امروز در سالروز شهادت آن همرزم نستوه که میدان مبارزه اش از جایی پیش تر از خط مقدم، در قلب استخبارات دشمن و در جبهه ای به پیچیدگی جبهه جنگ روانی بود، به خود یادآور می شویم که درس بزرگ آن راد مرد مقیم بهشت، رقم زدن سرنوشت به دست اعتماد به وعده نصرت الهی و استقامت است.

آن شهید عزیز نه فقط شناسنامه عزتمندی آزادگان این سرزمین، بلکه نماد تربیت عاشورایی برای دست رد زدن به سینه امان نامه ها بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرلشکر شهید «لشگری» شناسنامه عزتمندی آزادگان است

سرلشکر شهید «لشگری» شناسنامه عزتمندی آزادگان است