مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:202020-08-09سياسي

موسی احمدی: از هیچ خدمتی به لبنان دریغ نخواهیم کرد


یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به انفجار مهیب در شهر بیروت لبنان گفت: چنان چه مقام معظم رهبری فرمودند کنار آنها هستیم و از هیچ خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

- یک عضو مجمع نمایندگان استان بوشهر با اشاره به انفجار مهیب در شهر بیروت لبنان گفت: چنان چه مقام معظم رهبری فرمودند کنار آنها هستیم و از هیچ خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، موسی احمدی در جلسه علنی امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود ضمن تبریک عید سعید غدیر و روز خبرنگار گفت: فاجعه دردناک انفجار بندر بیروت که منجر به کشته و زخمی شدن تعدادی از مردم و خسارت شدید شده است قلب ما و دوستان را متاثر کرده است.

مردم لبنان بدانند چنان که مقام معظم رهبری فرمودند ما کنار آنها هستیم و از هر خدمتی که لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم عسلویه در مجلس شورای اسلامی با استناد به فرمایشات مقام معظم رهبری در مورد مجلس یازدهم گفت: ایشان مجلس فعلی را یکی از انقلابی ترین و قوی ترین مجالس دوران انقلاب دانسته و نام مجلس امید و انتظار را برای آن برگزیدند.

مطالبه مردم عزیز از مجلس این است که امید آنها در قالب قانونگذاری صحیح و منطبق با نیازمندی آنها جهت رفع موانع اقتصادی و فرهنگی و نظارت دقیق بر دستگاه های اجرایی محقق شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موسی احمدی: از هیچ خدمتی به لبنان دریغ نخواهیم کرد

موسی احمدی: از هیچ خدمتی به لبنان دریغ نخواهیم کرد