مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-09اجتماعي

29 پروژه آموزشی در مازندران بهره برداری می شود


مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران گفت: 29 پروژه همزمان با شروع سال تحصیلی جدید در استان بهره برداری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، قربانعلی شیرزاد پیش ازظهر یکشنبه در گفتگو با خبرنگاران با اشاره به اینکه مأموریت اصلی نوسازی مدارس ساخت و ساز فضاهای آموزشی و فرهنگی، تربیتی و تجهیز آن است، گفت: در سال های اخیر بیشترین تمرکزها بر اتمام پروژه های نیمه تمام بوده است.

وی با اشاره به وجود 290 پروژه نیمه کاره در استان افزود: با منابع مالی و کمک های مردمی که در اختیار داشتیم نسبت به تکمیل پروژه ها اقدام شده است.

وی با اظهار اینکه پروژه بلاتکلیفی در استان نداریم اما چند پروژه شامل استخر دانش آموزی نیمه تمام داریم که از سال 90 پیش بینی شده بود و به دلیل جذف ردیف اعتباری همچنان ناتمام مانده است.

شیرزاد یادآور شد: از جمله این پروژه ها در گلوگاه، ناحیه دو ساری، قائمشهر، فریدونکنار، آمل، بابل، و چالوس که فاقد اعتبار هستند.

شیرزاد افزود: یکی از برنامه های سند بنیادین بحث استقرار سامانه مکان یابی فضاهای آموزشی و مدارس بر اساس آمایش سرزمینی و آموزشی است.

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس استان اظهار داشت: سامانه گرمایشی مدارس یکی از دغدغه های مردم بود که از سال 92 اقدامات خوبی از سوی دولت و مجلس صورت گرفت و منابع خوبی برای سامانه گرمایشی اختصاص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

29 پروژه آموزشی در مازندران بهره برداری می شود

29 پروژه آموزشی در مازندران بهره برداری می شود