مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 05:002020-08-09سياسي

کمک مومنانه؛ توزیع بسته های معیشتی به نیت شهید سلیمانی در سیرجان


جوانان مسجد ولی عصر (عج) سیرجان همزمان با عید سعید غدیر و با همت خیران و هیئت امناء این مسجد 300 بسته معیشتی و غذایی را به نذر و با یاد شهید حاج قاسم سلیمانی تهیه و به عنوان نذری در بین نیازمندن توزیع کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سیرجان، جواد خدامی اظهار کرد: با همکاری جوانان مسجد و موکب سیدالشهداء (ع) 300 بسته نذری به نام حاج قاسم سلیمانی تهیه و بین شیعیان علی بن ابیطالب به ویژه نیازمنان منطقه توزیع شد.

امام جماعت و مسئول هیئت امناء مسجد ولی عصر سیرجان افزود: امروزه شهید مقاومت الگوی جوانان ما است و جوانان بسیار با درک دقیق مفاهیم رشادت و ایستادگی گام در مسیر این شهید والا مقام خواهند گذاشت.

خدامی خاطرنشان کرد: نسل امروز نیز مانند نسل های گذشته پای انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایستاده و تا پای جان از آن دفاع می کند و نوک پیکار ما بااستکبار است.

وی ادامه داد: به طور یقین با شهادت این سردار، سرداران بسیار پرورش یافته مکتب اهل بیت (ع) و انقلاب، راه شهید سلیمانی را با اقتدار ادامه خواهند داد و سردار سلیمانی ها پرورش یافته و در مسیرش گام برمی دارند که حتی امروز با نام این شهید بسته های غذایی شامل گوشت گرم، برنج و حبوبات را تهیه و بسته بندی و توزیع کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک مومنانه؛ توزیع بسته های معیشتی به نیت شهید سلیمانی در سیرجان

کمک مومنانه؛ توزیع بسته های معیشتی به نیت شهید سلیمانی در سیرجان