مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:402020-08-09سياسي

برترین های «تلخند» در زنجان معرفی شدند


چهارمین جشنواره «تلخند»با معرفی برترین های «تلخند» در زنجان به پایان رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، چهارمین جشنواره سراسری طنز دانشجویی تلخند که هر ساله با همت معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی زنجان برگزار می شود، امسال در راستای حفظ سلامت شرکت کنندگان این دوره از جشنواره و پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ، به صورت مجازی برگزار و برگزیدگان نیز از همین طریق انتخاب شدند.

در چهارمین دوره این جشنواره و در بخش نثر با موضوع طنز اجتماعی و سیاسی، علی بهاری از دانشگاه باقرالعلوم و امیرعلی سلیمانی از دانشگاه پیام نور تهران جنوب رتبه دوم مشترک و حسین مقدسی نیا از دانشگاه پیام نور ملایر رتبه سوم را کسب کردند.

در بخش نثر با موضوع زندگی دانشجویی، مهناز حسینی نژاد دیزگاه از دانشگاه آزاد رشت رتبه اول و بابک ثبوتی از دانشگاه تربیت مدرس و علیرضا کبیری از دانشگاه حوزه علمیه قم رتبه سوم مشترک را کسب کردند.

در بخش شعر با موضوع سبک زندگی دانشجویی، حسن مسیبی از دانشگاه شهید رجایی تهران و محمدجواد میرصفی از دانشگاه علامه طباطبایی رتبه دوم مشترک و رقیه ندیری از دانشگاه الزهرا (س) تهران رتبه سوم را به دست آوردند.

در بخش شعر با موضوع اجتماعی و سیاسی، حسن رحمانی نکو از دانشگاه شهاب قم رتبه دوم و مجید حقی از دانشگاه علوم پزشکی اردبیل و مجتبی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برترین های «تلخند» در زنجان معرفی شدند

برترین های «تلخند» در زنجان معرفی شدند