مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 19 مرداد 1399 ساعت 04:352020-08-09حوادث

گزارشی از فاضلاب های کودک کش اهواز


کودک یک ساله برای چند دقیقه از مادر جدا شد، پنج تا ده دقیقه بعد برادر 12 ساله او را در جوی روباز فاضلاب جلوی خانه می بیند، صدیقه مرده بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل از«تابناک» مرتضی آزند در کاوش نوشت: در کوی سیاحی، خیابان خاکی فلاح، فرعی ششم؛ خانواده مستاجر نشین حیدری به عزای کودک یکساله خود نشسته اند، صدیقه در جوی جدولی رو باز جلوی خانه که حدود 40 سانتی متر عمق داشت و پر شده بود از فاضلاب و آب گندیده بد بو؛ غرق شد و جنازه او را از آن بیرون کشیدند.

کوی سیاحی در غرب اهواز، در فاصله پنج دقیقه ای از ترمینال سه راه خرمشهر قرار دارد، منطقه ای که اگر روی سطل زباله آن ننوشته بود” سازمان مدیریت پسماند شهرداری اهواز”؛ خرابه های آن تو را می برد به یک روستای بزرگ دور افتاده که هیچ شباهتی به منطقه شهری ندارد.

کوی سیاحی نه به تعریف های بافت فرسوده می خورد و نه منطقه ای حاشیه ای، کوی سیاحی یک منطقه محروم در کلانشهر اهواز است که فاقد امکانات، تاسیسات و تجهیزات شهری است.

ساختمان ها کم و بیش نوساز هستند اما خیابان ها خاکی یا نهایت آسفالت آنها خورده شده و هر آنچه یک منطقه شهری باید داشته باشد سیاحی ندارد، هیچ ندارد.

بحث فاضلاب تنها یکی از مشکلات کوی سیاحی است اما قربانی شدن بچه ها در این فاضلاب های کودک کش، درخواست های اهالی را به سمت ساماندهی جوی های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گزارشی از فاضلاب های کودک کش اهواز

گزارشی از فاضلاب های کودک کش اهواز