مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 12:302020-08-08بين الملل

سخنگوی طالبان: تهران برای حل مساله افغان ها ازخود اراده نشان داده است


در گذشته اخباری منتشر شد که صدها هزار قبضه سلاح ارتش (ارتش افغانستان) مفقود شد یا به سرقت رفت این سلاح ها را ما خریدیم و بخشی را نیز در جریان جنگ بدست آوردیم.

- در گذشته اخباری منتشر شد که صدها هزار قبضه سلاح ارتش (ارتش افغانستان) مفقود شد یا به سرقت رفت این سلاح ها را ما خریدیم و بخشی را نیز در جریان جنگ بدست آوردیم.

به این ترتیب ما مهمات زیادی داریم و همه آن از دولت کابل بدست آمده است.

سهیل شاهین سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در دوحه گفت: تهران برای حل مساله افغان‌ها ازخود اراده نشان داده و می دهد از این رو ما از مشارکت این کشور استقبال می‌کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سخنگوی دفتر سیاسی طالبان در قطر روز شنبه در مصاحبه با خبرگزاری ریانووستی روسیه به سوالاتی همچون نقش ایران در حل مسائل افغانستان، اتهام مبنی بر اینکه روسیه تلاش کرد تا طالبان را برای کشتن نیروهای آمریکایی در افغانستان به خدمت بگیرد، آیا مسکو به گروه طالبان سلاح می دهد، روند اجرای توافقنامه با آمریکا و خروج نیروهای آمریکایی از افغانستان، دورنمای صلح در این کشور و نقش مسکو در این عرصه پاسخ داد.

برگزاری لویی جرگه مانع روند صلح افغانستان می شود وی در واکنش به اینکه در لویی جرگه که روز هفتم اوت آغاز شده است مساله آزادی زندانیان طالبان بررسی می شود، گفت: به اصطلاح لویی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی طالبان: تهران برای حل مساله افغان ها ازخود اراده نشان داده است

سخنگوی طالبان: تهران برای حل مساله افغان ها ازخود اراده نشان داده است