مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:452020-08-08سياسي

فرازهایی از سیره و سرگذشت امیرمومنان در «اسوه رادمرد»


محمد جواد گودینی در تازه ترین کتاب خود با نام «اسوه رادمرد» به سیره و سرگذشت و نظام فکری امیر مومنان امام علی بن ابیطالب (ع) پرداخته است.

- محمد جواد گودینی در تازه ترین کتاب خود با نام اسوه رادمرد به سیره و سرگذشت و نظام فکری امیر مومنان امام علی بن ابیطالب (ع) پرداخته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، کتاب اسوه ی رادمرد؛ تاملی بر زندگانی و سیره امام علی (ع) نوشته محمد جواد گودینی، نویسنده و استاد حوزه و دانشگاه با شمارگان 300 نسخه و 256 صفحه توسط انتشارات نظری منتشر شد.

گودینی نویسنده این کتاب به مهر گفت: این اثر به شرح زندگانی مولای متقیان امام علی بن ابی طالب (ع) و گوشه ای از فضیلت های بی پایان آن یگانه روزگار اختصاص دارد.

وی افزود: در فصل نخست این اثر تاریخی- روایی، به زندگی امام علی (ع) و جریان ولادت امام (ع) در کعبه و دوران کودکی و نوجوانی آن حضرت (ع) و… پرداخته ام.

فصل دوم با عنوان گفتاری درباره فضایل امام علی (ع) به شمه ای از فضیلت ها و منقبت های امام علی (ع) از جمله علم و دانش گسترده آن دروازه شهر دانش (ع)، زهد و تقوای امام (ع)، دلاوری و جهاد امام (ع)، سخنوری و قدرت تاثیرگذاری شگرف امام (ع) بر مخاطبان، یتیم نوازی، مهربانی و گشاده رویی امام (ع) و.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرازهایی از سیره و سرگذشت امیرمومنان در «اسوه رادمرد»

فرازهایی از سیره و سرگذشت امیرمومنان در «اسوه رادمرد»