مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-08فرهنگي

تولید نماهنگ «واحدالدنیا» برای عید غدیر+نماهنگ/طنین آوای ابریشم در تالار رودکی


نماهنگ عربی «واحدالدنیا» (یگانه دنیا) عنوان یکی از تازه ترین محصولات مرکز موسیقی انقلاب اسلامی «مأوا» است که همزمان با فرا رسیدن عید سعید غدیرخم با همراهی ارکستر «ایستگاه» منتشر شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار موسیقی خبرگزاری فارس، مهاجر توحیدپرست تهیه کننده نماهنگ واحدالدنیا با اشاره به تولید این نماهنگ به زبان عربی توضیح داد: چندی پیش یک اثر صوتی به نام واحدالدنیا با کلام شیخ ابراهیم البحرانی از شاعران قدیمی کشور بحرین به آهنگسازی و خوانندگی حسن خانچی (خانجی) و تنظیم محسن عبدالرزاق در کشور عراق به زبان عربی تولید شد.

شرایط تولید این قطعه موسیقایی هم به شکلی بود که عوامل اجرایی آنکه متشکل از نوازندگان شناخته شده ارکسترهای کشور عراق بودند در بحرانی ترین وضعیت این کشور کار را ضبط کردند.

اما کار ارزش این را داشت که هنرمندان این اثر در بدترین شرایط آن را تولید کنند.

  جهش تولید روی موضوع جهش کیفیت بسیار تاکید داریم.

ما اکنون تصمیم داریم تا بحث تولید کارهایمان را وارد عرصه های بین المللی به ویژه حوزه خلیج فارس کنیم که نتیجه آن همان واکنش سریع مخاطبان باشد.

اتفاقاً بر همین اساس بود که برای تولید نماهنگ واحدالدنیا برای خودمان شرایط دیگری را طراحی کردیم که این بار به موضوع واقعه غدیر خم به شکلی نگاه شود که تاکنون از سوی فیلمسازان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید نماهنگ «واحدالدنیا» برای عید غدیر+نماهنگ/طنین آوای ابریشم در تالار رودکی

تولید نماهنگ «واحدالدنیا» برای عید غدیر+نماهنگ/طنین آوای ابریشم در تالار رودکی