مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 09:002020-08-08سياسي

اعتماد مردم به خبرنگاران یک سرمایه اجتماعی است


نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حس اعتماد به خبرنگاران  یک سرمایه اجتماعی است که باید قدرش را دانست و هر روز آن را گسترده تر کرد.

- ایسنا/مازندران نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی گفت: حس اعتماد به خبرنگاران  یک سرمایه اجتماعی است که باید قدرش را دانست و هر روز آن را گسترده تر کرد.

محمدعلی محسنی بندپی در دیدار با جمعی از اعضای بسیج رسانه نوشهر با بیان اینکه در تقویم کشور یک روز بنام روز خبرنگار نامیده شده است نشان دهنده جایگاه و منزلت این حرفه است، اظهار کرد: این روزها و طی یک دهه آینده نقش رسانه نقش بی بدیلی خواهد بود.

وی افزود: خصوصا با حضور تکنولوژی مدرن در زندگی انسانها و مجازی بودن و دسترسی رسانه و وسعت اثر نفوذ رسانه، می تواند امتیازاتی باشد که رسانه و نقش آنرا بی نظیر کند.

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه رسانه به همان اندازه که در مسیر تکامل، جایگاه خود را باز می کند خطرت زیادی را نیز متحمل می شود، تصریح کرد: بسیاری از مشاغلی که سرجای خود هستند و نقشی ایفا نمی کنند آنچنان در معرض آسیب نیستند و مشکلات زیادی آنها را تهدید نمی کند، اما رسانه که با سرعت بالا در فضای امروز در عرصه بین المللی خود را نشان می دهد، ممکن است خطرات زیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتماد مردم به خبرنگاران یک سرمایه اجتماعی است

اعتماد مردم به خبرنگاران یک سرمایه اجتماعی است