مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:152020-08-08بين الملل

معترضان تایلند آزادی فعالان ضد دولتی را خواستار شدند


ده ها معترض تایلندی امروز (شنبه) با تجمع مقابل دادگاهی در بانکوک آزادی رهبران فعال را خواستار و متعهد شدند تا اعتراضات ضد دولتی را با درخواست برگزاری اعتراضات دیگری در پایتخت گسترش دهند.

- ده ها معترض تایلندی امروز (شنبه) با تجمع مقابل دادگاهی در بانکوک آزادی رهبران فعال را خواستار و متعهد شدند تا اعتراضات ضد دولتی را با درخواست برگزاری اعتراضات دیگری در پایتخت گسترش دهند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری رویترز، آنون نامپا، فعال حقوق بشری 35 ساله و پانوپونگ جاسنوک، فعال دانشجویی 23 ساله روز جمعه در ارتباط با اعتراضات اخیر با درخواست دموکراسی بیشتر بازداشت شدند.

پاریت چیواراک، از رهبران دانشجویی در جمع 60 تا 100 دانشجویی که مقابل دیوان کیفری بانکوک حضور داشتند، گفت: دادگاه این کشور به چه کسی خدمت می کند؟ اهمیتی ندارد که شما تا چه حد ارشد هستید، شما بالاتر از مالیاتی که حقوق شما را پرداخت می کند، نیستید.

معترضان تایلندی با درخواست عزل دولت پرایوث چان-اوچا به خیابان ها آمده اند؛ این رهبر کودتای 2014 تایلند مورد انتقاد است و بعد از انتخابات سراسری سال گذشته که فعالان گفتند با هدف تضمین قدرت او بوده است، اعتراضات بیشتر هم شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معترضان تایلند آزادی فعالان ضد دولتی را خواستار شدند

معترضان تایلند آزادی فعالان ضد دولتی را خواستار شدند