مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 06:002020-08-08حوادث

استاندار خوزستان از محیط بان جانباز گتوندی در اهواز عیادت کرد


استاندار خوزستان به همراه مدیرکل محیط زیست خوزستان و جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان از محیط بان شهرستان گتوند در اهواز عیادت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامرضا شریعتی با حضور در منزل سید امین هادی پور محیط بان شهرستان گتوند که درگیری با این اشرار از ناحیه پا قطع عضو شد، اظهار کرد: امروز به منظور تقدیر از احساس مسئولیت این محیط بان که در فروردین ماه امسال در پی حمله عده ای اشرار به پاسگاه محیط بانی پای خود را از دست داد به همراه مدیرکل محیط زیست خوزستان و جانشین فرماندهی انتظامی خوزستان در منزل شخصی وی حضور پیدا کردیم.

وی افزود: در روز حادثه این محیط بان وظیفه شناس در پاسگاه محیط بانی در حال خدمت بود که تعدادی افراد ناشناس برای سرقت سلاح های موجود به این محل حمله کردند.

رییس شورای تأمین استان خوزستان تصریح کرد: در ابتدا این محیط بان به وسیله سلاح های سرد مورد ضرب و جرح قرار گرفت و در نهایت اشرار به پای وی شلیک کردند و با وی درگیر شدند.

شریعتی با تقدیر از تلاش و مقاومت این محیط بان وظیفه شناس در حفاظت از محیط زیست، بیان کرد: اشرار بعد از یک ساعت درگیری از محل متواری شدند که در نهایت با تلاش نیروی انتظامی، متخلفان دستگیر شدند و در انتظار صدور حکم قضایی به سر می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استاندار خوزستان از محیط بان جانباز گتوندی در اهواز عیادت کرد

استاندار خوزستان از محیط بان جانباز گتوندی در اهواز عیادت کرد