مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 18 مرداد 1399 ساعت 00:152020-08-07پزشكي

کرونا جان 588 نفر را در فارس گرفت/ جشن عید غدیر به صورت مجازی برگزار شود


معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون 588 نفر در فارس بر اثر ابتلا به کرونا درگذشته اند، گفت: دید و بازدید در ایام عید غدیر خم به صورت مجازی برگزار شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازسرویس اجتماعی خبرگزاری فارس از شیراز به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، عبدالرسول همتی در استودیو سلامت با تبریک به مناسبت عید غدیرخم و اعلام آخرین وضعیت کرونا ویروس در فارس، از بررسی 225 هزار و 50 آزمایش در آزمایشگاه های تشخیصی استان از ابتدای شیوع بیماری کووید19 خبر داد و افزود: تاکنون ابتلای قطعی 35 هزار و 519 بیمار در فارس به اثبات رسیده است.

وی با ابراز تاسف جان باختن 11 هم استانی در 24 ساعت گذشته گفت: جمع جانباختگان بیماری کووید19 در فارس از ابتدای شیوع تا امروز به 588 نفر رسیده است.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با بیان اینکه تاکنون 32 هزار و 141 نفر نیز با بهبودی کامل از بیمارستان ها مرخص یا از قرنطینه خانگی خارج شده اند، گفت: بر اساس آخرین آمارها، 904 بیمار مشکوک و علامت دار در بیمارستان های استان بستری هستند که از این تعداد 107 بیمار به دلیل وخامت شرایط جسمی در بخش مراقبت های ویژه، خدمات درمانی دریافت می کنند.

جشن عید غدیر به صورت مجازی برگزار شود همتی یکی از علت های افزایش موارد ابتلای گروه سالمندان به کرونا ویروس که متاسفان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا جان 588 نفر را در فارس گرفت/ جشن عید غدیر به صورت مجازی برگزار شود

کرونا جان 588 نفر را در فارس گرفت/ جشن عید غدیر به صورت مجازی برگزار شود