مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 17:052020-08-07سياسي

حاشیه ای بر پانزدهمین روز خبرنگار/ 17 مرداد بدون عبدالله و روح الله


هفدهم مرداد دیگری به عنوان روز خبرنگار پیش روی ما قرار گرفت و در کنار همه وجه تمایزهای این روز در امسال نحسی ویروس کرونا در کنار بسیاری از هموطنان جان دو عزیز روزنامه نگار یعنی سید عبدالله سید احمدی زاویه و روح الله رجایی را از ما گرفت که حسابی دلتنگ هر دو هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمد حسینی سردبیر خبرگزاری فارس در استان تهران به مناسبت هفدهم مرداد ماه سالروز شهادت شهید صارمی و روز خبرنگار در یادداشتی با یاد دو عزیز سفر کرده  سید عبدالله سید احمدی زاویه و روح الله رجایی این روز را گرامی داشته است: هفدهم مرداد امسال به چند دلیل قابل اهمیت و تفاوت است.

تقارن آن در ایام دهه ولایت و در آستانه عید بزرگ غدیر خم که جا دارد همه ما اصحاب رسانه که همواره به هر بهانه ای نامه مولا علی(ع) به مالک اشتر را به رخ مسؤولان می کشیم یادمان نرود امام(ع) برای تک تک ما در زندگی و کار پیام و آموزه هایی دارد که این روزها انگار اکثر ما فاصله زیادی با آن ها داریم.

اندیشه، قلم و راه ما هیچ وقت نباید از مسیر ترسیم شده علوی جدا شود و همواره باید پیام های تربیتی و اخلاقی امیرالمؤمنین(ع) برای ما چراغ راهی در مسیر سخت خبرنگاری باشد.

قرارگیری روز خبرنگار در روز جمعه از دیگر وجه تمایز این روز است چرا که این روز دارای آداب و احکام خاصی و سفارش ها و تأکید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حاشیه ای بر پانزدهمین روز خبرنگار/ 17 مرداد بدون عبدالله و روح الله

حاشیه ای بر پانزدهمین روز خبرنگار/ 17 مرداد بدون عبدالله و روح الله