مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 16:252020-08-07حوادث

تحویل جسد کشف شده در جهان نما به پزشکی قانونی/ آزمایش DNA انجام می شود


دادستان عمومی و انقلاب کردکوی اظهار کرد: دقایقی قبل جسد پس از انتقال به پایین دست، برای بررسی های فنی و تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی گرگان تحویل شد.

- ایسنا/گلستان دادستان عمومی و انقلاب کردکوی اظهار کرد: دقایقی قبل جسد پس از انتقال به پایین دست، برای بررسی های فنی و تحقیقات بیشتر به پزشکی قانونی گرگان تحویل شد.

هادی عزیززاده با اعلام این خبر گفت: نمونه برداری و عکس برداری از محل کشف جسد و منطقه اطراف هم از سوی بازپرس پرونده و تیم پلیس آگاهی انجام شد.

وی باز هم با تاکید بر این که فعلا با قطعیت درباره هویت جسد کشف شده نمی توان اظهارنظر کرد، افزود: لباس های تن جسد، با نشانی های خانواده و دوستان او و همچنین با لباس هایی که سها رضایی نژاد در آخرین فیلم گوشی اش به تن دارد، مطابقت دارد و این گمان که این جسد متعلق به این بانوست تقویت می کند.

دادستان عزیززاده بیان کرد: نمونه برداری DNA از جسد و خانواده سها رضایی نژاد فردا انجام می شود تا با قطعیت بتوانیم درباره جسد کشف شده اظهار نظر کنیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از دادگستری گلستان، پیش از این هادی هاشمیان، رییس کل دادگستری گلستان از کشف جسد یک زن در مناطق صعب العبور شهرستان کردکوی خبر داده بود و گفته بود: در حال حاضر خانواده سها رضانژاد در شهرستان کردکوی مستقر هستند تا پس از انتقال جسد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل جسد کشف شده در جهان نما به پزشکی قانونی/ آزمایش DNA انجام می شود

تحویل جسد کشف شده در جهان نما به پزشکی قانونی/ آزمایش DNA انجام می شود