مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 13:202020-08-07اقتصادي

افتتاح 12 پروژه محرومیت زدایی در کلاردشت


12 پروژه محرومیت زدایی با بیش از 940 میلیون تومان اعتبار با حضور فرمانده سپاه کربلا در کلاردشت افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سرهنگ پاسدار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا عصر جمعه در حاشیه افتتاح 12 پروژه محرومیت زدایی در گفتگو با خبرنگاران در کلاردشت، ضمن تبریک دهه ولایت و امات و فرا رسیدن عید سعید غدیر و همچنین تبریک روز خبرنگار، با بیان اینکه مردم، ولی نعمت ما هستند، گفت: همزمان با اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه 165 پروژه محرومیت زدایی در استان به بهره برداری می رسد و امروز این 12 واحد از پروژه ها جزیی از آن است.

فرمانده سپاه کربلا با اعلام اینکه بالغ بر 940 میلیون تومان برای 12 پروژه محرومیت زدایی کلاردشت هزینه شد، افزود: به حول و قوه الهی در حوزه مسکن سازی محرومین تلاش های خوبی صورت گرفته است.

سرهنگ پاسدار مسلمی در ادامه به اجرای گام دوم نهضت کمک مومنانه هم اشاره کرد و یادآور شد: امروز هم در کلاردشت شاهد تهیه و توزیع 700 بسته معیشتی به ارزش 210 میلیون تومان در بین نیازمندان بودیم.

دبیر اجرایی قرارگاه امام حسن مجتبی (علیه السلام) استان مازندران ضمن قدردانی از آحاد مردم که دراین امر خداپسندانه شرکت کردند، اضافه کرد: در روز عید قربان هم در شهرستان کلاردشت به ارزش 120 میلیون تومان نذر قربانی بین نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 12 پروژه محرومیت زدایی در کلاردشت

افتتاح 12 پروژه محرومیت زدایی در کلاردشت