مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:202020-08-07سياسي

لزوم هوشیاری در جنگ روایت ها/ خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند


امام جمعه شهرستان اصلاندوز با اشاره به تلاش رسانه های غرب و استکبار در وارونه نشان دادن حق، گفت: جنگ اراده ها و روایت ها باید مستند باشد چرا که خطر این از جنگ تن به تن سخت تر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز با تبریک فرارسیدن بررگترین عید اسلام، عید سعید غدیرخم اظهار کرد: امیدواریم حق غدیر را درک کرده و سرلوحه زندگی قرار دهیم.

وی به تشریح واقعه غدیرخم پرداخت و با اشاره به جایگاه و عظمت این عید افزود: عید غریرخم یکی از اعیاد بزرگ ما و تکمیل کننده رسالت انبیاست.

امام جمعه اصلاندوز با اشاره به بیانات اخیر مقام معظم رهبری بیان کرد: به تعبیر رهبری اگر جریان تحریف شکست بخورد جریان تحریم هم شکست خواهد خورد.

اسدزاده با اشاره به امپراطوری رسانه های غرب به خصوص استکبار در ناحق گویی اخبار و رخدادها گفت: در حال حاضر رسانه های دشمن حق و حقیقت را بیان نکرده و روایتی دیگر ارائه می کنند، در اصل این رسانه ها حق و ناحق را وارونه جلوه می دهند.

وی افزود: جنگ اراده ها و روایت ها باید مستند باشد چون خطر این از جنگ تن به تن سخت تر بوده و باید در این خصوص آگاه و هوشیار باشیم.

البته ملت ایران آمریکا را به خوبی می شناسند و از این رو در طول 41 سال گذشته در مقابل شانتاژها و توطئه های ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم هوشیاری در جنگ روایت ها/ خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند

لزوم هوشیاری در جنگ روایت ها/ خبرنگاران چشم بینا و زبان گویای جامعه هستند