مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:102020-08-07اجتماعي

دختربچه اهوازی، قربانی فقدان شبکه فاضلاب شد


سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز با اشاره به فوت یک دختربچه به علت غرق شدگی در جوی فاضلاب در کوی سیاحی گفت: غرق شدگی کودکان در فاضلاب تنها مربوط به اکنون نیست و در سال های گذشته نیز موارد غرق شدگی در فاضلاب برخی مناطق اهواز رخ داده است.

- مهران احمدی بلوطکی با تایید فوت یک دختربچه در جوی فاضلاب در کوی سیاحی، اظهار کرد: منطقه کوی سیاحی از جمله مناطقی است که شبکه فاضلاب شهری ندارد و ما بارها در مورد معضلات فاضلاب کوی سیاحی با استانداری، دادگستری، آبفا و.

مکاتبه کرده ایم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از مرکز بهداشت غرب اهواز، وی افزود: غرق شدگی کودکان در فاضلاب تنها مربوط به اکنون نیست و در سال های گذشته نیز موارد غرق شدگی در فاضلاب برخی مناطق اهواز رخ داده است و شرکت آب و فاضلاب باید هر چه سریعتر به این معضلات پایان دهد.

سرپرست مرکز بهداشت غرب اهواز گفت: یک سال گذشته شرکت آب و فاضلاب از محل اعتبارات نفت، قراردادی برای اصلاح شبکه فاضلاب بسته است که اکنون پیمانکار در حال فعالیت است اما کار به کندی پیش می رود و تاکنون تنها 20 درصد پیشرفت داشته است.

احمدی بلوطکی درخصوص علت غرق شدن این کودک در فاضلاب، بیان کرد: نبود شبکه فاضلاب در منطقه کوی سیاحی سبب شده است آب های سطحی در انتهای این منطقه در محلی که شکل کانال است جمع شوند و اغلب کودکان در کنا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دختربچه اهوازی، قربانی فقدان شبکه فاضلاب شد

دختربچه اهوازی، قربانی فقدان شبکه فاضلاب شد