مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 11:052020-08-07سياسي

آقای مکرون! دوران استکبار تمام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، آیت الله حبیب الله شعبانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با تبریک روز خبرنگار امیدآفرینی را یک اصل مهم در جامعه برشمرد و از اصحاب رسانه خواست در این حوزه با بیان خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی، گره گشایی از مشکلات مردم و مطالبه گری در این زمینه قدم بردارند.

وی در ادامه با بزرگداشت عید سعید غدیر خم اضافه کرد: پیام بزرگ غدیر نفی هر نوع حکومت طاغوتی و توجه به تحقق توحید در عرصه مدیریت سیاسی اجتماعی است.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه غدیر نشان داد حاکمیت باید الهی باشد تبلیغ و ترویج فرهنگ متعالی غدیر را یکی از وظایف و تکالیف مسلمان به خصوص شیعیان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه همیشه جریان تحریف در طول تاریخ باعث بروز مشکلات بسیار و عقب ماندگی های سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی شده است گفت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب باید مقابل این جریان ایستاد زیرا با از بین بردن تحریف می توان تحریم را نیز کنار زد.

شعبانی در ادامه با ابراز تأسف از سانحه دردناک انفجار در لبنان اظهار کرد: در اتفاقات اخیر این کشور، آزادگان با مردم این سرزمین احساس همدردی و همبستگی دارند و مستعمران و خودبرتربینان خط و نشان سیاسی می کشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای مکرون! دوران استکبار تمام شده است

آقای مکرون! دوران استکبار تمام شده است