مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-07سياسي

پیام تبریک رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به مناسبت روز خبرنگار


حجت الاسلام ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی روز خبرنگار را تبریک گفت.

  متن پیام به شرح ذیل است: بسم الله الرحمن الرحیم هفدهم مرداد روز شهادت خبرنگار شهید صارمی ، بعنوان روز خبرنگار ، ابتکار و فرصت مغتنمی است که :  1) یاد شهدای عزیز خبرنگار که در دوران دفاع مقدس و همه ی عرصه های خون و خطر گرامی داشته شود و عطر جانبخش ایثار و شهادت مشام دلدادگان راه مقدس شهیدان را نوازش دهد.

2) فرصتی باشد تا جایگاه و مقام ارزنده قشر پرتلاش ، زحمتکش ، تاثیر گذار یعنی خبر نگاران شریف تبین و و مورد  تقدیر و تجلیل قرار گیرد.

خبر نگاران تلاشگری که منعکس کننده و مروج ارزشها ، حماسه ها ، رشادتها ، افتخارات و نقاط قوت جامعه در جهت تثبیت و توسعه و تعمیق  آنها هستند و ازسویی دردها و مشکلات جامعه و مردم را جهت رفع و اصلاح ضعفها ، رفع عیوب و حل مشکلات تبین و منتشر می نمایند و در  آگاهی بخشی و بصیرت آحاد جامعه نقشی موثر ایفا می نمایند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به مناسبت روز خبرنگار

پیام تبریک رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس به مناسبت روز خبرنگار