مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 08:052020-08-07سياسي

خبرنگاران پرچمدار عرصه مقابله با جریان تحریف هستند


تولیت آستان مقدس کریمه اهل بیت(س) در پیامی با اشاره به پرچمداری خبرنگاران در عرصه مبارزه با تحریف واقعیت ها که مورد تأکید مقام معظم رهبری است روز خبرنگار را تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در پیام تبریک آیت الله سیدمحمد سعیدی آمده است: سلام و درود بر آنان که مسیر زندگانی خویش را در راه آگاهی به زمانه خرج نموده اند و در مسیر آگاه سازی جامعه رسالتی سنگین بر دوش می کشند.

در این ایام اضافه شده است: در ایام عید سعید غدیر و نزول آیه ابلاغ، توجه به جایگاه خبرنگارانی که حرمت قلم را گرامی می دارند و با صداقت خویش توان نوشتن و مجال گفتن را جز در مسیر حق و حقیقت به کار نمی گیرند، ضروری است.

جایگاه مؤثری که نقش ممتازی در بصیرت افزایی جامعه دارد.

در این پیام اضافه شده است: در شرایط کنونی که جنگ رسانه ای از مهم ترین ابزار دشمنان قسم خورده این ملت به شمار می رود، رزمندگان عرصه رسانه، مدافعان حریم امنیت روانی جامعه هستند که زحماتشان در این راستا ستودنی است.

در پیام امام جمعه قم آمده است: بی تردید مقابله با جریان تحریف واقعیت ها که به فرموده مقام معظم رهبری لبه دوم قیچی تحریم است مهم ترین عرصه ای است که خبرنگاران عزیز پرچم دار آن هستند و پیروزی بر جریان تحریف پیروزی بر تحریم های ظالمانه را قطعاً به همراه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران پرچمدار عرصه مقابله با جریان تحریف هستند

خبرنگاران پرچمدار عرصه مقابله با جریان تحریف هستند