مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 17 مرداد 1399 ساعت 04:552020-08-07سياسي

پیام تبریک مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان به مناسبت «روز خبرنگار»


منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، طی پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، منوچهر دانشمند مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان هرمزگان به مناسبت فرارسیدن روز خبرنگار، طی پیامی این روز را به فعالان عرصه رسانه تبریک گفت.

متن پیام مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان بدین شرح است: بسم الله الرحمن الرحیم خبرنگاران طلایه داران جبهه آگاهی، چشم بینا و زبان گویای مردم و تجسم امانت داری، مسؤولیت، تعهد و وظیفه شناسی هستند.

روز خبرنگار همواره یادآور تلاش های خستگی ناپذیر کسانی است که تمام همت شان بالا بردن سطح آگاهی در جامعه است.

خبرنگاران سربازان عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی هستند که جامعه را با حقایق و واقعیت های موجود آشنا می سازند، از این رو رسالت بسیار مهمی بر عهده دارند و از جایگاه بالایی برخوردارند.

اینجانب 17 مردادماه، سالروز شهادت خبرنگار شجاع و پرتلاش، شهید محمود صارمی و روز خبرنگار را به پرچم داران وادی قلم و آگاهی تبریک و تهنیت عرض نموده و مراتب سپاس و قدردانی خود را از حمایت های این قشر عزیز و زحمتکش در انعکاس اخبار ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعلام می دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام تبریک مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان به مناسبت «روز خبرنگار»

پیام تبریک مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان به مناسبت «روز خبرنگار»